dinsdag 15 juni 2021

A5: MONDELINGEN DUITS A5 PEA

Aanstaande vrijdag, 18 juni zijn de mondelingen Duits over het artikelendossier, dat we in de lockdown voorbereid hebben. 

Je hebt je ingeschreven via Teams. De lijst hangt in het kanaal Duits van PEA, in de map MONDELINGEN. 

Afhankelijk van de situatie, nl. of je voor of na het mondeling een inhaaltoets hebt of dat je thuis bent of les hebt op school, kun je je mondeling op school doen ( kamer van mevr. van den Hoorn) of  via Teams.  Als je via Teams je M.O. doet verzoek ik je het woord TEAMS in de lijst "vet/ zwart" te maken, zodat ik weet, dat ik je niet live hoef te verwachten. Ik bel je dan op.

Als je je ingeschreven hebt op een tijd, dat je een inhaaltoets hebt, dan kun je onderling nog van plaats ruilen. Het Teamsbestand is heel gewillig, dus je kunt je tijd,  in overleg met je klasgenoten,  aanpassen. Er zijn ook nog veel vrije plaatsen. De enkeling, die zich niet ingeschreven had, is inmiddels door mij geplaatst. Ik heb de betreffende leerlingen hierover een chat gestuurd. 

Ich wünsche euch eine gute Vorbereitung. Bis Freitag!

Mevrouw Prozée