maandag 29 oktober 2012

Maatschappelijke stage klas 3

Op dit moment zijn er zo’n 70 leerlingen al bezig, of klaar met de maatschappelijke stage.
Ik weet dat nog veel meer leerlingen zich aan het oriënteren zijn.
Denken jullie erom dat je eerst aan mij toestemming voor de stage vraagt? Het kan nl. zijn dat de stageplek die jij in gedachten hebt, niet een juiste plek is.
Een stageplek is juist wanneer er bij de betreffende organisatie vrijwilligers werken.
Willen jullie er goed om denken dat je, voordat je begint,  het ingevulde contract bij mij  brengt? Eerder kun je niet beginnen met je stage.
Op mijn kamer liggen genoeg contracten, je kunt er zo eentje halen. Het contract staat ook op de site, onder downloads.
Wanneer je begint met je stage moet je ook een urenlijst bijhouden, deze urenlijst kun je ook bij mij ophalen of downloaden van de site.

Voor vragen, kom langs of mail: r.westerhuis@csg-comenius.nl