dinsdag 16 april 2019

A6: Aardrijkskunde

EXTRA EXAMENTRAINING AARDRIJKSKUNDE
Helaas was er voor jullie geen examentraining aardrijkskunde. Eerst was er een glv-dag, toen was ik ziek. 
Om het voor jullie toch mogelijk te maken nog even in contact te komen met het vak om vakgericht over het examen te leren, bied ik jullie aan om op dinsdag 7 mei om 09.30 uur in lokaal 304 alsnog een examentraining te volgen. 
Ik zal ingaan op het analyseren van aardrijkskundige vragen en hoe deze te beantwoorden (zeer nuttig!). Ook zal ik nog enige verbanden aanbrengen tussen de verschillende geofactoren klimaat, landschap, reliëf, bodem en gesteenten (inclusief een korte stenencursus!). 
Ook de verschillenden verschijningsvormen van landschapsdegradatie (fysisch en chemisch) komen langs evenals een korte (terug)blik over het wereldsysteem.
 
Ik hoop jullie te zien. 
Als je wilt komen graag aanmelden zodat ik voor voldoende materiaal kan zorgen. 

Meneer Snijder