dinsdag 23 mei 2017

A5 CITO examentoets rekenen

Graag even jullie aandacht voor het volgende:
 De definitieve indeling van de leerlingen voor de toetsen van
volgende week hangt op het prikbord.

Er zijn geen wijzigingen meer mogelijk. Ook niet onderling.
Bij elke naam staat ook een datum en tijd.
De afname is in de mediatheek en je dient 10 minuten van te voren aanwezig te zijn.

De leerlingen die deze toets “verplicht” moeten maken staan ook op de lijsten.
Als je de toets nog nooit hebt gemaakt en je staat niet op de lijst moet je mij
via d.bakker@csg-comenius.nl  direct op de hoogte stellen.

Vind je jezelf niet terwijl je jezelf wel hebt aangemeld, stuur dan ook
direct een e-mail naar d.bakker@csg-comenius.nl
Gebruik dan het e-mailbericht dat je mij voor de aanmelding stuurde
en gebruik  “doorsturen”, zodat ik direct de datum kan zien waarop ik die
aanmelding ontvangen zou moeten hebben.

Als er verder nog vragen zijn kun je mij altijd bereiken op het genoemde e-mailadres.

Ik wens alle kandidaten veel succes bij het maken van deze rekentoets.

Met vriendelijke groet,

Dirk Bakker