dinsdag 6 april 2021

A6: natuurkunde

Beste leerlingen 6A met natuurkunde,

Een aantal van jullie mailde dat het practicum modelleren als een verrassing kwam. In eerste instantie hebben we gemeend dat dat aan de individuele leerling lag.

In tweede instantie blijkt dat het misverstand is ontstaan aan mijn kant. Op jullie verzoek heb ik de opdrachten op de studiewijzer in een tijdlijn geplaatst; de planner in excel die mijn leerlingen gebruiken. In die planner heb ik helaas de practicumtoets modelleren niet meegenomen, wat de oorzaak van de huidige verwarring is. Dat betekent dat deze practicumopdracht voor hen, hoewel wel degelijk genoemd in de les, als een verrassing komt.

We hebben dan ook besloten het practicum modelleren met een week uit te stellen. De nieuwe datum is woensdag 14 april. Houd zermelo / magister in de gaten voor het lesuur en het lokaal waarin je het practicum uitvoert. Voor meer informatie omtrent het practicum modelleren, verwijs ik naar de studiewijzer op magister waarin een map modelleren is opgenomen.

Met vriendelijke groet,

H. Reitsma